Invicta is al ruim 10 jaar actief in het Marketing Intelligence domein. Als koploper in nieuwe technologie heeft Invicta het platform “Invenna” ontwikkeld. Een modern Customer Data, Insights & Automation Platform. Wij geloven in connectivity en faciliteren onze klanten, met veel succes, in het best-of-breed gebruiken van uiteenlopende oplossingen voor hun marketing uitdagingen. Invenna vormt daarbij het hart en voert de regie over alle datastromen en campagnes.

Op dit moment maakt Invicta een snelle groei door. Voor de implementatie van onze oplossing Invenna bij nieuwe klanten èn voor het opleiden en ondersteunen van onze relaties in de dagelijkse operatie, zijn wij doorlopend op zoek naar collega’s die deel uit willen maken van ons jonge en enthousiaste team.

Over jou

Je bent leergierig, enthousiast en oplossingsgericht! Je bent in staat om de verbinding te zoeken en te zien tussen on- en offline data en je bent op de hoogte van de toepassingsmogelijkheden van Marketing Automation Platforms. Je vindt het interessant om met de nieuwste toolings te werken en hebt gevoel bij de verbanden tussen brondata, Insights en campagnes. Je hebt een HBO of universitaire studie afgerond en hebt enkele jaren ervaring op het gebied van campagne management, data science en/ of online marketing. Je wilt je graag verbreden door voor grote merken te werken en gelooft in een data-driven toekomst.

Ervaring met pakketten als Tripolis, Clang, Mailchimp en/ of Tableau, Qlikview en Power BI is zeker handig. Hands-on ervaring met tooling als Invenna, Selligent, Oracle Marketing Cloud/ Eloqua, Adobe Marketing Cloud, Salesforce Marketing Cloud, Relay42 en/ of bijvoorbeeld Krux is een pré!

Over jouw nieuwe baan

Jij bent de regisseur die verschillende marktbewerking activiteiten voor onze klanten effectiever en efficiënter (geautomatiseerd) laat verlopen. Je bent een eerste aanspreekpunt en bent naast een inhoudelijke specialist ook echt iemand die alles op alles wil zetten om vragen van onze klanten zo snel en zo goed mogelijk te beantwoorden.

Je controleert op aanwezigheid en kwaliteit van benodigde data voor het (kunnen) uitvoeren van gevraagde selecties en campagnes. Je maakt selecties op marketing databases met behulp van Invenna, ons Customer Data Platform. Verder beheer je terugkerende lifecycle campagnes die wij voor onze klanten verzorgen door het inregelen van multi step campagnes, rapporteren van resultaten en het maken van analyses die onze klant inzichten en handvatten geeft in hun 360 graden klantbeeld.

Je bent een fan van online marketing, maar je begrijpt heel goed welke basis offline informatie legt. Omni channel, omni device campagnes bouwen, die aantoonbaar resultaat opleveren voor onze klanten, dat is ons doel.

Over ons samen

De deur staat wijd open maar we nemen je niet aan de hand, je bent een zelfsturende persoonlijkheid en wacht niet af. Kennis en middelen staan tot je beschikking, maar we verwachten wel dat je ze zelf pakt. Uiteraard helpen we je daar wel heel graag bij. Samen werken we voor toonaangevende merken in Nederland. En binnenkort ook daarbuiten. Op dit moment werkt Invicta voor klanten als Robeco, TMG/ Mediahuis, Vivat, KWF Kankerbestrijding, Euromaster, KRO-NCRV, De Friesland, Rode Kruis en vele anderen.

Onze arbeidsvoorwaarden zijn in ruime mate marktconform. En we bieden je de mogelijkheid om in het snel veranderende MarTech landschap bij een innovatieve speler aan boord te stappen, waardoor je snel heel veel zult leren.

Wij zitten op een prachtige locatie aan het IJ in Amsterdam, waar het heerlijk borrelen is als het werk gedaan is!

Meer weten, een vraag, of zie je een match? Neem even contact op, of stuur direct je CV!

Solliciteer nu

We maken graag kennis met je!