Op basis van onze jarenlange prettige en effectieve samenwerking met Invicta en het gebruik van o.a. de campagne management oplossing ‘Engage’ zijn we in staat om snel complexe gepersonaliseerde campagnes professioneel uit te voeren, waardoor wij relevanter worden richting onze klant

Introductie TMG

Telegraaf Media Groep N.V. (TMG) is een van de grootste mediabedrijven van Nederland. Kernactiviteit is het creëren en vermarkten van content. De hoofdmerken zijn De Telegraaf, DFT, Telesport, Metro, Autovisie, Privé, VROUW, een aantal sterke regionale dagbladen zoals het Haarlems Dagblad en het Noordhollands Dagblad, en Radio Veronica, Classic FM en Sky Radio.

Deze merken vormen het hart van het bedrijf. De uitdaging is om de consument optimaal te bedienen met nieuws en entertainment, op elk moment van de dag en via alle beschikbare distributievormen. De behoefte van de consument staat centraal in de keuzes die zij maken. Door samenwerking tussen deze merken biedt TMG adverteerders een aantrekkelijk crossmediaal bereik.

Gebruik Invenna®

Sinds enige tijd maakt TMG naast de analysesoftware Invenna Insights ook gebruik van de campagnemanagement module Engage. Invenna® vormt nu het centrale punt van waaruit klantselecties worden gemanaged en een 360° klantbeeld wordt opgebouwd. Komend vanuit een situatie waarin verschillende campagneprocessen vanuit verschillende kanalen werden uitgevoerd, heeft Invenna® ervoor gezorgd dat het beheer en uitvoering van campagnes eenvoudiger en efficiënter plaatsvindt. Sinds medio 2017 zijn ook de regionale dagbladen, komend vanuit een andere administratie, als geïntegreerd in het datamodel van Invenna® Hierdoor zijn er nieuwe cross sell mogelijkheden ontstaan.

Resultaat

  • Managen klantrelatie vanuit één centraal punt.
  • Meer gesegmenteerde selectiegroepen voor relevante content in campagnes.
  • Kanaaloptimalisatie waardoor leads effectiever worden benaderd.
  • Kortere time-to-market in toevoegen nieuwe databronnen ten behoeve 360° klantbeeld.