Het tijdperk van digitale transformatie vraagt om specialistische kennis èn ervaring in het ontsluiten van (Big) data bronnen, het gebruiken van artificial intelligence, het realiseren van succesvolle customer journeys, het samensmelten van on- en offline kanalen en het vormgeven van een succesvolle omni-channel strategie en omgeving.

Invicta is sparring partner voor alle organisaties die meer rendement uit hun (klant) data willen halen.

Wij helpen je antwoord te geven op de vraag welke klant, op welk moment, met welk aanbod en via welk kanaal benaderd moet worden. Met als doel om deze klant zo efficiënt mogelijk in waarde te vergroten of juist langer te behouden. En wij bieden de handvatten om dit ook echt in de praktijk te brengen. Handvatten voor IT, Marketing, Data Science, Sales en Communicatie. Afdelingen dienen elkaar te versterken, jouw klant staat centraal.

Invicta is daarmee dè gesprekspartner voor concrete stappen en resultaten op het gebied van data gedreven marketing in de Digitale Transformatie. Bewezen. Pragmatisch. Toegankelijk. Succesvol.

Invicta is al meer dan 10 jaar actief op het gebied van (Big) Data & Insights. Wij werken vanuit een fantastische plek aan het IJ in Amsterdam, voor markt leidende klanten in uiteenlopende branches waaronder finance, charity, retail, insurance en media.

We praten graag over onszelf, want we zijn trots op wat wij dagelijks doen voor onze klanten. Maar nog liever praten we met jou, over jouw bedrijf, jouw ambities en je uitdagingen om zo samen te bekijken hoe we er voor kunnen zorgen dat morgen het leven nog leuker en succesvoller is. Voor jou. En voor je klanten.

Het succes van onze klanten staat altijd centraal. No nonsense, informeel, samenwerken aan klinkend resultaat. Dat is wie wij zijn en wat wij, samen met ons team van gedreven professionals, dagelijks doen!

Het Management team van Invicta

Arjan de Koning, CEO & Co-Founder
Arjan heeft Invicta in 2006 opgericht samen met Mischa Westerman. Eerder bekleedde hij diverse MT functies bij Acxiom, hij is zijn carrière begonnen bij BPK als (data) consultant.

Mischa Westerman, Advisor & Co-Founder

Mischa is nauw betrokken bij Invicta als adviseur. Mischa heeft zowel aan bureau- als aan klantzijde ruime ervaring opgedaan in het domein van data gedreven marketing.

Peter Jurriaans, CTO & Partner

Peter heeft aan de basis gestaan van het ontwerp en de ontwikkeling van Invenna. Hij is zijn carrière begonnen bij BPK, later Acxiom, waar hij als MT lid verantwoordelijk was voor CDI, data products en software ontwikkeling.

Pieter Hallewas, CCO

Pieter heeft ruim 15 jaar ervaring in data gedreven marketing. Hij bekleedde eerder directiefuncties bij Wegener DM, Bisnode en Sizo.

Invenna®, waar we trots op zijn.

Invenna® is een eigen ontwikkeling van Invicta en is hèt Customer Data Platform van de toekomst. Gebouwd aan de hand van de modernste technologie, volledig connectief, intuïtief en krachtig. Onze sterke groei, zowel in aantallen klanten als in gebruikers, bewijst dat ook. We vertellen graag het verhaal van onze groei en nemen je mee in onze visie op Digitale Transformatie in het marketing domein.

Het logo van ons bedrijf, de eenhoorn, staat symbool voor het vinden van verborgen Insights. De eenhoorn is een mythisch dier dat in staat was om op een ander niveau waar te nemen en zo -bijvoorbeeld- water te vinden waar andere dieren (of mensen) dat niet konden. Door ons is die eigenschap vrij vertaald naar het vinden van waarde, verbanden, oorzaken en gevolgen in jouw data. Dat is ons DNA.

Invenna®, de naam van ons Customer Data Platform, is de samentrekking van Invicta en Venn. Zo komen we tot de beste combinatie van inzicht, actie en automation!