Hoe ben jij dagelijks bezig met het voorspellen van Lifetime Value, het segmenteren van jouw klanten, het verhogen van engagement en het in kaart brengen van potentiele sales momenten? Hoe zorg jij voor het koesteren van leads, het welkom heten van nieuwe klanten, het doen van een best next offer en voor het (opnieuw) verleiden van potentiele opzeggers? Heb je goed in kaart welke van jouw klanten een grotere kans hebben om hun relatie met jou te verbreken? En kun je in één oogopslag zien welke klanten in de markt zijn voor een aanvullend aanbod?

Aan de hand van de Insights die we nu kunnen maken, maar ook doordat we heel snel, eenvoudig en zelfstandig bijvoorbeeld variabelen kunnen samenvoegen, zijn wij in staat om onze cross-sell een enorme boost te geven. We begrijpen nu veel beter welk aanbod, op welk moment aansluit bij onze klant. Bovendien zien we dat we veel beter in staat zijn om onze uitstroom te voorspellen en te beperken.

Invicta heeft alle mogelijkheden voor je op een rij gezet en toegankelijk gemaakt. Van zelf lerende algoritmes, het gebruiken van Venn diagrammen en kubussen tot het maken van voorspellende zelflerende modellen in R. En extra fijn: Ook als niet-analist ben je in staat om intuïtief, zonder statistische- of programmeer kennis de meest uiteenlopende Insights te creëren. Insights die zorgen voor dat “ah-ha, wauw!” effect en die jou de handvatten geven om nieuwe marketingmomenten te definiëren en in je voordeel te gebruiken.

Insights om te gebruiken

Voor ons hebben Insights één hoofddoel. En dat is niet het maken van mooie infographics van jouw klantbestand. Al kan dat natuurlijk wel gewoon. Het hoofddoel is het gebruiken van de Insights in jouw customer journeys. Bijvoorbeeld om de klanten die jou binnenkort gaan verlaten alsnog te boeien en opnieuw te binden.

Daarbij zorgen wij ervoor, vaak met behulp van ons Customer Data Platform Invenna, dat alle kennis die je opbouwt direct kan worden toegepast in de journeys en campagnes die jij “aan” hebt staan. En dat betekent dat je conversie meteen zal stijgen en je uitstroom zal afnemen.

En natuurlijk kun je A/B testen in je journeys inbouwen, geomapping toepassen, of bijvoorbeeld op basis van realtime gedrag van jouw klanten een next best action lanceren.

Artificial Intelligence en Machine Learning

Door optimaal gebruik te maken van onze Artificial Intelligence en door Machine Learning te integreren kunnen jij en je collega marketeers zich weer richten op creativiteit, content en kwaliteit. Omdat beslissingen geautomatiseerd genomen worden en jouw klanten daarmee vanzelf in de juiste journey instappen, is jouw nieuwe uitdaging vooral om je content zo goed mogelijk te laten aansluiten op jouw individuele klant.

Anders gezegd: Wij helpen je op de juiste afstand van dat abstracte schilderij te gaan staan, waardoor je ineens het plaatje ziet. Zodat je daarna weer kun inzoomen en elk element daarvan kunt gebruiken in je dagelijkse campagnes.

DNA Invicta

Het logo van ons bedrijf, de eenhoorn, komt hier uit voort en staat symbool voor het vinden van verborgen Insights. De eenhoorn is een mythisch dier dat in staat was om op een ander niveau waar te nemen en zo –bijvoorbeeld- water te vinden waar andere dieren (of mensen) dat niet konden. Door ons is die eigenschap vrij vertaald naar het vinden van waarde, verbanden, oorzaken en gevolgen in jouw data. Dat is ons DNA.

Invenna®, de naam van ons Customer Data Platform, is de samentrekking van Invicta en Venn. Zo komen we tot de beste combinatie van inzicht, actie en automation!

Placeholder alt

Bekijk hier hoe TMG middels Invenna doorlopend de beste selecties maakt, zonder dat dit een minuut kost van een marketeer, ICT of een analist!

Lees meer

Ben je benieuwd naar de Insights die in jouw klantdata verborgen zitten? Wil je zelf in staat zijn om Insights direct in je lopende campagnes toe te passen? Neem even contact op en we vertellen je graag welke stappen je kunt nemen!

René Hopmans

Business Development Director +31 20 419 4220 –