Hoe structureer je de terabytes aan data die elke dag via jouw website en al je klantcommunicaties verzameld wordt? Hoe filter je die gegevens zodanig dat je de essentie vast kunt houden en kunt gebruiken voor relevante communicatie? Hoe kun je al deze informatie omzetten in krachtige en toepasbare insights? En, hoe kun je al deze digitale kennis terugbrengen tot het niveau van die ene klant? Of juist weer ophogen naar segmenten of persona’s? Wat kan ik doen om aantoonbaar succesvol te transformeren?

Invicta heeft er voor gezorgd dat, met behulp van Invenna, wij op de juiste plaatsen op onze websites tags plaatsen en het bezoekgedrag van onze website kunnen koppelen aan onze klanten, op zo’n manier dat wij relevanter zijn en aansluiten op hun actuele behoefte. Bovendien kunnen wij nu in al onze analyses die we op onze klantdata maken, ook inzicht over het online gedrag meenemen. Daarmee hebben wij een veel beter en completer beeld van het gedrag van onze klanten en serveren wij zowel on- als offline alleen nog die informatie waar onze klant op dat moment behoefte aan heeft

Wanneer Digital op de agenda staat wordt vaak gesproken over online marketing, of bijvoorbeeld over het nut van een DMP. Bij Invicta nemen we die onderwerpen ook serieus, maar vergeten we niet de historie die reeds is opgebouwd. Juist de verbinding tussen on- en offline informatie is het missende puzzelstuk dat vaak nog gelegd moet worden.

Het samenwerken tussen afdelingen en het dichten van de traditionele kloof tussen data, digital en analyse is onze kracht.

De klant centraal

Invicta zorgt voor een naadloze verbinding tussen de online wereld en de offline (klant) historie. Digitale transformatie in Data en Marketing in optima forma. Door deze aanpak ontstaat synergie tussen afdelingen, wordt het klantbeeld verrijkt tot een volwaardige single customer view en ontstaat ruimte voor content en creativiteit. Invicta redeneert vanuit jouw klant en de reis die hij of zij maakt door jouw organisatie. Wij geloven erin dat, wanneer je eindklant ècht centraal staat, je snel zult zien welke verbindingen belangrijk zijn. En waar we dus samen aan kunnen werken.

Daarbij schrijven we geen droge plannen over hoe je dat kunt aanpakken, maar pakken we dat samen aan. Met als doel concreet resultaat, hogere klanttevredenheid, lagere retentie en verbeterde up- en cross sell.

Placeholder alt

Kijk hier hoe Euromaster haar relatie echt centraal stelt en met behulp van Invenna® volledig kanaal en device onafhankelijk communiceert.

Lees meer

Neem contact met ons op om te horen hoe wij jouw bedrijf concrete en praktische stappen helpen maken in de digitale transformatie.

Rob Boelhouwer

Marketing Intelligence Consultant +31 20 419 4220 –