Het omzetten van jouw klantdata naar een “actionable audience” is ons doel. Vanuit de consument ontstaat een toenemende vraag naar persoonlijke communicatie en dialoog, ongeacht het moment, kanaal of device. De consument verwacht daarbij dat je inhaakt op de laatste interactie die heeft plaatsgevonden in zijn of haar customer journey. Een platform dat alle data, ongeacht de bron, structureel samenbrengt kan je daarbij helpen. Bovendien vraagt de wijzigende wetgeving om een integere en actuele oplossing voor het beheren en gebruiken van klantgegevens.

Invicta heeft ons, met hun oplossing Invenna, een enorme versnelling gegeven in het samenvoegen en ontsluiten van een grote hoeveelheid bronnen. On- en offline. De Engineer module maakt ETL processen bovendien inzichtelijk en werkbaar, ook voor niet-ICT-ers. En omdat ICT-capaciteit altijd schaars is, kunnen onze marketeers nu echt zelf verantwoordelijkheid nemen voor hun succes.

Om in staat te zijn het overzicht te bewaren, inzicht te krijgen en om daadwerkelijk in dialoog te zijn met de consument is een eenduidig klantbeeld vereist. Dat betekent dat er één plaats moet zijn in de organisatie waar alle interactie met iedere consument samenkomt en een uniek 360° klantbeeld wordt opgebouwd.

On- en offline bronnen verbinden

Het aansluiten van alle relevante bronnen, op een manier die het bestaande ICT-landschap verrijkt in plaats van verstoort, is onze expertise. Invicta sluit elk gewenst kanaal aan, van CRM tot website tot Facebook en zorgt voor een optimale verbinding tussen onze expertise en jouw ervaring zodat we samen toewerken naar nog betere resultaten.

Resultaten in het vinden, binden en boeien van klanten. Het optimaliseren van relevantie en het minimaliseren van waste. Het faciliteren in een cross-channel, cross-device dialoog met uw klanten. Dat doen wij bovendien snel en zònder het bestaande ICT-landschap te belasten of te beïnvloeden.

Relevante communicatie

Naast het leggen van een solide basis voor relevante communicatie, is het unieke klantbeeld overigens een “need to have” om te kunnen voldoen aan de Nederlandse en Europese wetgeving. Het Customer Data Platform van Invicta helpt je om compliant en toekomstbestendig te werk te kunnen gaan.

Invenna levert vanaf één platform:

  • Een pragmatische ETL-module om alle on- en offline bronnen eenvoudig te koppelen;
  • Een uniek 360° klantbeeld;
  • Analytics en Insights;
  • Segmentatie en voorspellingsmodellen;
  • Geautomatiseerde omni-channel customer journeys;
  • Realtime trigger gebaseerde content en campagnes, via elk kanaal, on- en offline.

Alles wat je nodig hebt om relevant te zijn voor jouw klant!

Invenna koppelt met standaard integraties en out-of-the box connectoren met alle relevante databronnen en kanalen waaronder: Salesforce, Facebook, Google, Instagram, Pega, Ophen, Tableau, Qlikview en vele anderen.

Invenna organisatiebreed:

Invenna is gemaakt om het leven makkelijker te maken, kijk hier hoe Invenna jouw dagelijkse werk een boost kan geven.

Invenna voor Marketeers

Omdat Invenna over alle on- en offline bronnen een uniek 360° klantbeeld opbouwt heb je altijd de beschikking over al je data. Met behulp van de module Invenna Insights kun je analyses en modellen maken die je direct kunt toepassen in de customer journeys. Invenna Engage automatiseert je campagnes, over elk gewenst kanaal. Plaats tags op je site die een e-mailing triggeren, stuur Facebook aan met terugkerende klantcampagnes of voorzie je callcenter geautomatiseerd van de data.

Hierdoor ben je in staat om van begin tot eind zelf je succes te regisseren, zodat je niet langer afhankelijk bent van systemen, mensen of specialistische kennis. Schaal eenvoudig op van enkele, naar tientallen naar honderden campagnes per week. Jij bent de regisseur, Invenna doet het werk.

Invenna voor Data Scientists & Analisten

Naast krachtige en intuïtieve middelen om Insights te generen zonder specifieke kennis is Invenna ook uitgerust met ‘R’. Dat betekent dat je Invenna niet hoeft te verlaten om de meest uiteenlopende analyses en voorspelmodellen te maken. Het betekent ook dat je in staat bent om machine-learning op te bouwen, direct op de plek waar deze ook gebruikt gaat worden. Doordat je niet meer hoeft te wisselen van systeem hoeft de data ook geen weg door de organisatie af te leggen en heb je altijd de beschikking over alle data en tooling die je nodig hebt. Op één plek en direct toepasbaar.

Invenna voor IT

De Invenna Engineer koppelt alle on- en offline databronnen die nodig zijn. Dit kun je eenvoudig zelf doen, of aan Invicta uitbesteden. En het af- of aankoppelen van bronnen is in een fractie van de gebruikelijke tijd te realiseren. Bovendien blijf je altijd zelf de regie houden. Het implementeren van Invenna heeft geen gevolgen voor het bestaande IT landschap en vergt nauwelijks IT capaciteit. Door op deze wijze te koppelen en ervoor te zorgen dat uitwisseling van data na het inrichten automatisch verloopt bespaar je tijd  in je dagelijkse operatie.  Denk hierbij aan bijvoorbeeld aan het schedulen van selecties voor marketeers of analisten.

Invenna voor Customer Service

Invenna vormt het verkeersplein van alle interactie met jouw klanten. Door een makkelijke en moderne koppeling met je frontdesk of CRM-systeem heb je altijd de meest actuele gegevens over iedere klant. Of het nu gaat om de laatst verzonden campagne of om een vraag van jouw klant. Door gegevens in Invenna te houden en on-demand te bekijken is het bovendien eenvoudig om de operationele systemen echt schoon te houden en daar alleen de essentiële (transactie) informatie vast te blijven houden.

Invenna voor Risk & Compliance

Invenna is gebouwd om een uniek klantbeeld op één plaats in de organisatie vast te leggen. Binnen de kaders van de GDPR (in Nederland de AVG) zijn er verplichtingen naar klanten, waaronder de verplichting dat organisaties en bedrijven verplicht zijn om te kunnen laten zien welke informatie is vastgelegd.

Invenna biedt de mogelijkheid om alle informatie vast te leggen die nodig is en deze ook middels een koppeling met (bijvoorbeeld) uw website beschikbaar kan stellen. Zo ben je snel een grote stap dichter bij compliance!

Invenna voor MT & Directie

Invenna is natuurlijk primair een hulpmiddel om nog relevanter voor je klant te zijn. Maar omdat er uitgebreide reporting mogelijkheden zijn, binnen Invenna of bijvoorbeeld door de koppeling met applicaties als Qlikview, Tableau of Power BI, leent Invenna zich uitstekend om doorlopend zicht te hebben op voortgang van bijvoorbeeld; aantallen nieuwe klanten, opzeggingen, klanttevredenheid, campagnes. Bovendien geeft Invenna Insights alle benodigde handvatten om jouw klant een echt gezicht te geven. Belangrijk als je bijvoorbeeld met persona’s aan de slag wilt en de klant centraal wilt stellen in de organisatie.

Placeholder alt

Kijk hier naar het unieke klantbeeld van Vivat, dat samengesteld is uit drie verschillende labels en leer hoe het klantbeeld bijdraagt aan succesvolle customer journeys van deze verzekeraar.

Lees meer

Neem contact met ons op om te horen hoe eenvoudig wij ook voor jouw organisatie een uniek klantbeeld kunnen samenstellen dat direct toepasbaar is en concrete handvatten geeft voor elk moment in de customer journey.

Allard Kuik

Senior Marketing Intelligence Consultant +31 20 419 4220 –