Hoe zorg je er voor dat jouw klant een op maat gemaakte boodschap ontvangt, precies op het moment dat hij of zij daar voor open staat? Hoe zorg je ervoor dat een groot deel van de customer journey, van welkomstcampagne tot behoudsmoment, geautomatiseerd verlopen. En toch altijd relevant zijn? Hoe zorg je ervoor dat je, met het zelfde aantal mensen, nog veel meer kunt doen?

Invicta zorgt er voor dat via Invenna elke nieuwe klant direct een warm en persoonlijk welkomstgevoel krijgt. Na dit eerste contactmoment volgt onze klant een individuele reis door ons bedrijf. Sommige klanten worden actief gewezen op andere producten, terwijl andere klanten juist geïnspireerd worden door verhalen van andere klanten. Wie van onze klanten op welke reis gaat, dat bepalen wij met de Insights module van Invenna. En natuurlijk heeft onze klant ook zelf invloed, als hij of zij reageert op onze informatie dan kan dat betekenen dat hij/zij “van baan verandert” op de reis die hij/zij maakt

Automation is de enige manier om de toenemende eis om relevantie in te vullen. Consumenten nemen geen genoegen meer met een generiek aanbod en willen op momenten dat het hen uitkomt èn het voor hen relevant is informatie ontvangen. Omdat het aantal kanalen door blijft groeien en voor iedere consument het juiste moment een ander moment kan zijn, jouw productaanbod ook nog eens (soms enorme) variëteit heeft, is het essentieel dat er een geautomatiseerde selectie plaatsvindt van aanbod-kanaal-moment. Want dat betekent dat jij (weer) relevant kunt zijn en het engagement en de conversie van jouw klanten kunt verhogen.

Invenna geeft je de gelegenheid om intuïtief, met drag & drop, journeys samen te stellen die, op basis van het gedrag van jouw klant, gelanceerd worden. Eénmaal geprogrammeerd hoef je niet meer om te kijken, onze campagnes keren terug. Bijvoorbeeld voor nieuwe klanten, of omdat een bestaande klant herkend wordt op je website.

Campagneflows kunnen op elk kanaal en op elk moment toegepast worden en je bent eenvoudig in staat om, bijvoorbeeld door A/B te testen, te bepalen welke customer journey tot de hoogste klanttevredenheid of beste herhaalaankoop leidt.

Placeholder alt

Bekijk hier hoe Robeco in enkele jaren groeide van 4 grote algemene campagnes naar ruim 10.000 relevante geautomatiseerde campagnes per jaar.

Lees meer

Neem nu contact op om ook jouw campagnes te automatiseren en zo nog relevanter te zijn voor iedere klant, donateur of relatie!