Gebruik data in geautomatiseerde Customer Journeys

Alle klantdata, vanuit elke bron, altijd actueel en op één plaats. Om zo op basis van een uniek klantbeeld geautomatiseerde omni-channel, omni-device campagnes te lanceren. Koppel via API en webservices eenvoudig al jouw essentiële applicaties. Invenna is een modern Customer Data Platform dat ervoor zorgt dat exact de juiste boodschap, op het juiste moment, via het juiste kanaal bij de juiste consument terecht komt.

Emailmarketing, mobiel, gepersonaliseerde web pagina’s, post, SMS, Facebook advertising, telemarketing of direct contact, laat de kanalen vóór je werken. Tot honderden verschillende campagnes, via alle kanalen, naar honderden, duizenden of zelfs miljoenen consumenten per week, geautomatiseerd en zonder de inzet van medewerkers.

Visualiseer customer journeys en betrek je collega’s bij de weg die een klant aflegt binnen jouw organisatie. Marketing, sales, after sales, IT, finance en service spelen in op actualiteit en zorgen voor relevante communicatie met jouw klant. Dàt noemen wij een 1:1 relatie. Dàt is Digitale Transformatie in optima forma. Kijk naar onze oplossingen en klantcases of neem meteen contact op om jouw volgende stap naar succes te zetten!

Blijf leren en optimaliseren

Gebruik intelligente analyse toepassingen om van jouw klanten te leren, jezelf aan te passen aan hun voorkeuren en zo nog betere resultaten te realiseren. Ontsluit Big Data bronnen en vorm ongestructureerde data om tot actionable Insights. Gebruik ‘R’ om predicive models te creëren en Artificial Intelligence meteen toe te passen in je customer journeys. Genereer Next Best Offers of ontwikkel een churn preventieprogramma. Zorg dat verlaten winkelmandjes toch hun weg naar de kassa vinden en genereer onmiddellijk waarde. Benut Insights bij het tonen van gepersonaliseerde content, selecteer met Venn diagrammen de meest kansrijke doelgroepen en optimaliseer de klantervaring èn de conversie.

Begrijp waar en wanneer social, mobile, on- en offline samenkomen voor jouw klant. Maak kanaalkeuzes die passen bij de unieke ervaring die je jouw klant wilt geven, of wijk juist af van kanaalkeuzes als je klant daarom vraagt! Gebruik real time triggers om customer journeys te starten, integreer Facebook campagnes in de klantreis en schakel tussen on- en offline om jouw klant de perfecte “seamless shopping experience” te geven.

Rapporteer in een moderne dashboard omgeving waardoor je 24/7 het effect van jouw campagnes kunt blijven volgen, kunt bijsturen en kunt vieren als je jouw doelen hebt behaald! Bekijk onze oplossingen en klantcases, raak geïnspireerd en begin ook vandaag nog met morgen! Neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking.