Hoe communiceer je persoonlijk, op het juiste moment, met een relevante boodschap als je over miljoenen, of misschien wel tientallen miljoenen klanten beschikt? Hoe zorg je ervoor dat jouw aanbod pas bij de behoefte en interesse van die ene specifieke consument?

Relevantie in de Customer Journey
Invenna zorgt voor een uniek 360 graden klantbeeld, over alle bronnen heen. We maken daarbij geen onderscheid tussen on- of offline. We betrekken historische data, gebruiken actuele en realtime data en kunnen zelfs met voorspellende modellen naar de toekomst kijken. Door Machine Learning toe te passen in de customer journeys bepalen we jouw best next action en helpen we je jouw klanten te binden, de waarde van je relaties te vergroten en je uitstroom te minimaliseren.

De behoefte aan 3,4 of 5G, de levens- en gezinsfase, het bouwjaar van het huis van een klant, het zijn variabelen die van essentieel belang kunnen zijn bij het doen van het juiste aanbod aan jouw klant. Het vastleggen van kennis en deze gebruiken voor het voeren van een relevante en persoonlijke dialoog, gaat het verschil betekenen. Het verschil tussen klanttevredenheid en loyaliteit, versus retentie en hoge acquisitiekosten.

Dieper de materie induiken?

Vraag de gratis whitepaper aan

Uw bericht is succesvol verstuurd

Niet vergeten

  • Komen alle databronnen al op één plaats samen?
  • Is er al een uniek en vooral ook toegankelijk klantbeeld?
  • Is ICT een resource voor marketing?
  • Ben je in staat om aan de voorwaarden van de AVG te voldoen?
  • Ben je al in staat een onderbouwd Best Next Offer te doen?
  • Bekijk de whitepaper en neem gerust even contact op, we vertellen je graag hoe Invenna jou kan helpen op deze –en vele andere- onderdelen.