Jouw klanten verwachten een “seamless shopping experience”. Een soepele overgang van die eerste online kennismaking naar de ontmoeting in de vestiging. Door meer te weten van jouw klanten, ben je in staat relevant te communiceren. Van een eerste aankoop tot het actief aanbieden van het best next offer.

 

Omni-channel regisseur
Invenna zorgt voor een uniek 360 graden klantbeeld, over alle bronnen heen. We maken daarbij geen onderscheid tussen on- of offline. We betrekken historische data, gebruiken actuele en realtime data en kunnen zelfs met voorspellende modellen naar de toekomst kijken. Door Machine Learning toe te passen in de customer journeys bepalen we jouw best next action en helpen we je jouw klanten te binden, de waarde van je relaties te vergroten en je uitstroom te minimaliseren.

Succesvolle data-gedreven retailers creëren een uniek 360 graden klantbeeld, over alle databronnen, labels en kanalen heen. Zij verbinden on- en offline en zorgen voor een unieke customer journey voor iedere individuele klant.

Dieper de materie induiken?

Vraag de gratis whitepaper aan

Uw bericht is succesvol verstuurd

Niet vergeten

  • Komen alle databronnen al op één plaats samen?
  • Is er al een uniek en vooral ook toegankelijk klantbeeld?
  • Is ICT een resource voor marketing?
  • Ben je in staat om aan de voorwaarden van de AVG te voldoen?
  • Ben je al in staat een onderbouwd Best Next Offer te doen?
  • Bekijk de whitepaper en neem gerust even contact op, we vertellen je graag hoe Invenna jou kan helpen op deze –en vele andere- onderdelen.