Het op de juiste wijze in kaart brengen van interactie, voorkeuren en behoeften van de individuele burger vereist in de eerste plaats een plek waar data uit alle silo’s en bronnen op een gestructureerde en uniforme wijze samenkomt. Daarbij kunnen bronsystemen in tact gehouden worden door gebruik te maken van een modern customer data platform met hoge connectivity.

MarTech voor Overheden
Invenna zorgt voor een uniek 360 graden klantbeeld, over alle bronnen heen. We maken daarbij geen onderscheid tussen on- of offline. We betrekken historische data, gebruiken actuele en realtime data en kunnen zelfs met voorspellende modellen naar de toekomst kijken. Door Machine Learning te integreren helpen wij je relevant te communiceren met burgers en zorg je ervoor dat jouw communicatie top-of-mind is.

Invenna helpt overheden, semi-overheden en instellingen om vanuit een centraal klantbeeld actionable inzichten te creëren. Niet in de vorm van analyses en plannen op papier, maar digitaal en direct toepasbaar in de praktijk!

 

Dieper de materie induiken?

Vraag de gratis whitepaper aan

Uw bericht is succesvol verstuurd

Niet vergeten

  • Komen alle databronnen al op één plaats samen?
  • Is er al een uniek en vooral ook toegankelijk klantbeeld?
  • Ben je in staat om aan de voorwaarden van de AVG te voldoen?
  • Bekijk de whitepaper en neem gerust even contact op, we vertellen je graag hoe Invenna jou kan helpen op deze –en vele andere- onderdelen.