Je krijgt  giften binnen via je  vaste supporters en donateurs, via extra-giften acties, via legaten en bijvoorbeeld via straatwerving. Maar hoe zorg je ervoor dat je jouw supporter blijft herkennen? Dat je hem of haar via het juiste kanaal en met de juiste frequentie blijft benaderen? Hoe zorg je als fondsenwerver voor een donor journey die de donateur boeit en aanspreekt van de eerste gift tot en met het nalaten?

Insights & Automation
Invenna zorgt voor een uniek 360 graden klantbeeld, over alle bronnen heen. We maken daarbij geen onderscheid tussen on- of offline. We betrekken historische data, gebruiken actuele en realtime data en kunnen zelfs met voorspellende modellen naar de toekomst kijken. Door Machine Learning toe te passen in de customer journeys bepalen we jouw best next action en helpen we je jouw klanten te binden, de waarde van je relaties te vergroten en je uitstroom te minimaliseren.

De weg van Donatie naar Relatie begint met het hebben van een volledig, on- en offline klantbeeld. Goede Doelen als het KWF, het Rode Kruis, Cordaid en Alzheimer Nederland creëren met Invenna een uniek 360 graden klantbeeld, over alle databronnen, labels en kanalen heen. Zij verbinden on- en offline en zorgen voor een unieke donor journey voor iedere individuele donateur.

Dieper de materie induiken?

Vraag de gratis whitepaper aan

Uw bericht is succesvol verstuurd

Niet vergeten

  • Komen alle databronnen al op één plaats samen?
  • Is er al een uniek en vooral ook toegankelijk klantbeeld?
  • Is ICT een resource voor marketing?
  • Ben je in staat om aan de voorwaarden van de AVG te voldoen?
  • Ben je al in staat een onderbouwd Best Next Offer te doen?
  • Bekijk de whitepaper en neem gerust even contact op, we vertellen je graag hoe Invenna jou kan helpen op deze –en vele andere- onderdelen.