Hoe herken je op welk moment jouw klant toe is aan zijn of haar volgende huis? Hoe weet je wanneer je een hypotheek moet aanbieden, of juist een nieuwe autoverzekering? Hoe zorg je ervoor dat jouw klanten altijd voorzien worden van precies die informatie, die past bij hun situatie. Hoe blijf je relevant?

FinTech voor marketeers
Invenna zorgt voor een uniek 360 graden klantbeeld, over alle bronnen heen. We maken daarbij geen onderscheid tussen on- of offline. We betrekken historische data, gebruiken actuele en realtime data en kunnen zelfs met voorspellende modellen naar de toekomst kijken. Door Machine Learning toe te passen in de customer journeys bepalen we jouw best next action en helpen we je jouw klanten te binden, de waarde van je relaties te vergroten en je uitstroom te minimaliseren.

Invenna wordt al jaren met succes gebruikt door banken, verzekeraars en beleggingsinstellingen. Enkele gebruikers zijn Robeco, De Friesland en Vivat met Reaal, Zwitserleven, Proteq, Actiam en Nowgo. Vraag ons white paper aan om te lezen hoe Invenna ook jouw organisatie een versnelling kan brengen. In relevantie voor je klanten, maar ook in omzet, klanttevredenheid en kostenbesparing.

Dieper de materie induiken?

Vraag de gratis whitepaper aan

Uw bericht is succesvol verstuurd

Niet vergeten

  • Komen alle databronnen al op één plaats samen?
  • Is er al een uniek en vooral ook toegankelijk klantbeeld?
  • Is ICT een resource voor marketing?
  • Ben je in staat om aan de voorwaarden van de AVG te voldoen?
  • Ben je al in staat een onderbouwd Best Next Offer te doen?
  • Bekijk de whitepaper en neem gerust even contact op, we vertellen je graag hoe Invenna jou kan helpen op deze –en vele andere- onderdelen.