Musea, culturele instellingen, sportbonden en -verenigingen, horeca, hotels, ledenorganisaties en pretparken, allemaal hebben zij gemeen dat zij interactie hebben met hun gasten, bezoekers, abonnementhouders of leden. Consumenten die zich oriënteren en een breed palet aan keuzes hebben om hun schaarse tijd mee in te vullen.

Al deze consumenten hebben gemeen dat zij op basis van relevante, persoonlijke en gerichte interactie open zullen staan voor jouw aanbod. Mits dat op het juiste moment, via het juiste kanaal en met de juiste propositie gebeurt.

Always Relevant
Invenna zorgt voor een uniek 360 graden klantbeeld, over alle bronnen heen. We maken daarbij geen onderscheid tussen on- of offline. We betrekken historische data, gebruiken actuele en realtime data en kunnen zelfs met voorspellende modellen naar de toekomst kijken. Door Machine Learning toe te passen in de customer journeys bepalen we jouw best next action en helpen we je jouw klanten te binden, de waarde van je relaties te vergroten en je uitstroom te minimaliseren.

De nieuwe generatie marketeers wil campagnes regisseren op basis van Always-On en Always Relevant, om zo het vertrouwen en de band met klanten op te bouwen, te onderhouden en een constante groei te kunnen laten zien.

Dieper de materie induiken?

Vraag de gratis whitepaper aan

Uw bericht is succesvol verstuurd

Niet vergeten

  • Komen alle databronnen al op één plaats samen?
  • Is er al een uniek en vooral ook toegankelijk klantbeeld?
  • Is ICT een resource voor marketing?
  • Ben je in staat om aan de voorwaarden van de AVG te voldoen?
  • Ben je al in staat een onderbouwd Best Next Offer te doen?
  • Bekijk de whitepaper en neem gerust even contact op, we vertellen je graag hoe Invenna jou kan helpen op deze –en vele andere- onderdelen.