Uitbreiding Invenna CDP met AI & Machine Learning Releases R | Python

Het Customer Data Platform Invenna kan vanaf heden direct benadert worden door Python en R. Door op deze wijze directe toegang te realiseren zijn gebruikers in staat om nog sneller en efficiënter met hun favoriete analytics oplossing modellen en analyses te vervaardigen, en deze direct ook te gebruiken in campagnes. Eerder dit jaar werd al een volledige R integratie gereleased en werd een koppeling met R Shiny gemaakt waardoor dasboarding toepassingen, gebaseerd op Open Source, voor alle gebruikers beschikbaar kwamen.

Deze nieuwe connectie stelt gebruikers in staat om Machine Learning toe te passen in omni-channel geautomatiseerde marketing campagnes.

Peter Jurriaans

CTO van Invicta

Wij zijn trots op de invloed die onze klanten hebben op onze ontwikkel-roadmap. Het feit dat steeds meer klanten gebruik willen maken van de mogelijkheden die Machine Learning algoritmes kunnen toevoegen heeft ertoe geleid dat we nu, naast de recent ontwikkelde R integratie in Invenna, ook R of Python van buitenaf direct toegang kunnen krijgen op het unieke klantbeeld in Invenna. Met deze nieuwe connector kunnen voorspellende modellen nog eenvoudiger direct worden toegepast in campagnes.

Over Invenna

Invenna is een volledig marketeer-gedreven systeem dat een persistent en uniek klantbeeld opbouwt. Door data uit alle relevante bronnen en systemen vast te leggen ontstaat een uniek 360° klantbeeld dat direct toepasbaar is voor analyses, data visualisatie, voorspellende modellen en de bouw van customer journeys voor omni-channel geautomatiseerde marketing campagnes.
Invenna is een “native” en marktleidend Customer Data Platform dat gebruikt wordt door klanten in Finance, Goede Doelen, Media en Retail. Meer informatie over Invenna is te vinden op www.invenna.nl of www.customerdataplatform.nu

Invenna is een eigen software platform van Invicta. Invicta is daarmee ontwikkelaar, implementatie partner en marketing dienstverlener. Op die wijze hebben gebruikers slechts één aanspreekpunt voor al hun klantgedreven marketing campagnes processen. Van strategie tot implementatie tot executie.

Pieter Hallewas
CCO Invicta