Data, maak er iets moois van

In de snel veranderende, complexe en concurrerende datasector moet de marketeer – veel meer dan voorheen – van alle markten thuis zijn. Het is van groot belang dat men zich realiseert dat het in de kern gaat om de juiste balans tussen data, technologie en creativiteit.

Bekijk video Bekijk video

Met haar nieuwe campagne vraagt DDMA (Data Driven Marketing Association) daarom aandacht voor de balans tussen science en art. “Technologie en data zijn essentieel voor marketing. Maar data gaat niet alleen om het hoofd, om enen en nullen. Het gaat ook om het hart”, aldus directeur Diana Janssen. Vanuit Invicta delen we deze campagne met veel plezier, de campagne geeft op een hele luchtige, maar niet te miskennen manier aan hoe nauw relevantie en (de juiste) data met elkaar samenhangen. Het verzamelen en vastleggen van de juiste gegevens, daar transparant over zijn, er met een creatieve blik naar kijken en de data op een relevante en persoonlijke manier gebruiken. Dàt zorgt voor verbinding, voor tevreden klanten en voor loyaliteit aan jou als merk.

Bron